H Εκπαίδευση υπό την αιγίδα της τεχνολογίας – iBooks 2

Η τεχνολογία ανδιαμφισβήτητα έχει εισχωρήσει στη ζωή μας και έχει μεταβάλλει πολλούς τομείς. Άλλους θετικά και άλλους αρνητικά. Ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, και κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν θα έπρεπε κιόλας. Το iPad έχει και παλαιότερα συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτή τη φορά η καινοτομία είναι μεγάλη και προς όφελος των παιδιών. Η ανακοίνωση λέει..

«Η εκπαίδευση ήταν ανέκαθεν βαθιά στο DNA μας» είπε ο Philip Schiller κατά την έναρξη της παρουσίασης της Apple, στο μουσείο Guggenheim στη Νέα Υόρκη, προετοιμάζοντας το κοινό για το iBooks 2.
To iBooks 2 είναι ο τρόπος που η Apple επαναπροσδιορίζει τα σχολικά (και όχι μόνο) βιβλία. Στο iBooks 2 έχει κανείς πρόσβαση σε σχολικά εγχειρίδια με διαδραστικό περιεχόμενο, γραφήματα και 3D μοντέλα, διαθέσιμα από μεγάλους και γνωστούς εκδοτικούς οίκους που ασχολούνται με το εκπαιδευτικό υλικό. Η Apple υποστηρίζει στην παρουσίασή της πως διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα χρησιμοποιούν ήδη περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια iPads και οι χρήστες κατεβάζουν περισσότερες από 20.000 εφαρμογές.
Αυτό ισχύει, όπως και το γεγονός ότι οι μαθητές θα ήθελαν πολύ περισσότερο διαδραστικά βιβλία προκειμένου να απολαμβάνουν την διαδικασία της εκπαίδευσης. Από την παρουσίαση της Apple, ήταν πασιφανές ότι εστιάζει σε αυτό: Να μην αναφερθεί στην οικονομική αύξηση της ζήτησης ψηφιακών σχολικών εγχειριδίων, αλλά στην απόλαυση που αυτά μπορούν να προσφέρουν στην διαδικασία της μάθησης. H εφαρμογή iBooks 2 για iPad είναι διαθέσιμη από σήμερα, δωρεάν. Μαζί με το iBooks 2, μπορεί κανείς να κατεβάσει και το iBooks Author. Ουσιαστικά, η εφαρμογή iBooks Author, είναι ο τρόπος με τον οποίο κάποιος μπορεί να φτιάξει ένα βιβλίο σχολικής ή πανεπιστημιακής ύλης, με το κείμενο που θέλει, την εικονογράφηση που θέλει, αλλά και το οπτικοακουστικό υλικό που επιθυμεί.

Εξαιρετικά νέα για τα παιδιά ως μαθητές. Για τα παιδιά τα σημερινά, που μεγαλώνουν μέσα στην τεχνολογία και που εξελίσσονται παράλληλα με αυτήν. Η μάθηση, σε κάθε περίπτωση,  πρέπει να προσφέρεται με τρόπο που κατανοεί αυτός που μαθαίνει και όχι αυτός που διδάσκει. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *